Fii primul care adaugi o recenzie la „Lampa Pentru masa de manechiură Albastru. M” Anulează răspunsul
Epuizat
Lampa Pentru masa de manechiură albă. M
99,90 lei
Lipici Tipsuri Riche Professional 2 secunde, 7,5g
28,00 lei Prețul inițial a fost: 28,00 lei.10,00 leiPrețul curent este: 10,00 lei.
Lampa Pentru masa de manechiură Albastru. M
99,90 lei
Stoc epuizat
Ai nevoie de ajutor? 0723.874.858
Transport: de la 25 lei prin curier DPD
Durata de livrare: in maxim 7 zile lucratoare
Transport gratuit in tara
la comenzi de peste 350 lei
Comenzi internationale
comanda minima este de 500 lei
Plati usoare si sigure
ramburs sau cu cardul online
Suport tehnic prin telefon sau email
cu raspuns in maxim 24 ore
Drept de retur
in termen de 14 zile de la primirea produsului
Securitatea platilor prin:
Grabeste-te! Oferta expira in curand!
0
zile
00
ore
00
minute
00
secunde
14
persoane se uita acum la acest produs! Grabeste-te si profita de reduceri!
Categorii: Echipamente, Lampi Birou
Etichete: albastru, bleu, lampa, Lampa birou, Lampa de birou
Recenzii (0)
Livrare si Retur
Costuri de livrare standard & transport gratuit
Costul de livrare standard București și în țară este 25 RON.
Livrarea produselor se face gratuit pentru comenzi a căror valoare depășește 350 RON. Livrările gratuite ce îndeplinesc aceste condiții se fac pe teritoriul României.
Condiții de livrare
Livrarea produselor se face la adresa comunicată de Client în maxim 7 zile lucrătoare de la momentul finalizării comenzii. Termenul se poate prelungi până la 30 de zile în situațiile cu condiții meteo nefavorabile sau în perioadele aglomerate cu promoții speciale. În funcție de disponibilitatea stocului, timpul de livrare poate fi prelungit pentru anumite categorii de produse.
Orice comandă transmisă în zilele de weekend (sâmbătă și duminică) sau în zile libere/sărbători legale va fi livrată în următoarea zi lucrătoare. Produsele vor fi transportate în condiții optime și vor fi însoțite de factură.
La primirea coletului, Clientul are obligația de a verifica integritatea ambalajului, dacă produsele livrate corespund cu cele comandate și existența facturii fiscale. Produsele vor fi livrate în ambalajul original, al producătorului.
Produsele comandate vor fi livrate în baza stocului disponibil la data acceptării/confirmării comenzii. SC VERALY COM SRL nu poate garanta dacă toate produsele prezentate sunt disponibile în stocul furnizorului, dar face eforturi pentru a oferi Clienților disponibilitate a produselor cât mai repede posibil.
Termenele de livrare se pot modifica din cauza unor factori obiectivi, pentru care Vânzătorul nu este responsabil. Întârzierile pot apărea din motive precum sărbători legale, perioade aglomerate, condiții meteo nefavorabile, probleme tehnice ce nu țin de voința vânzătorului. În cazul apariției unor astfel de situații, un reprezentant al companiei va contacta Clientul și îl va informa cu privire la o nouă dată la care livrarea va putea fi efectuată. În funcție de acceptul sau refuzul Clientului asupra noului termen de livrare, comanda va fi confirmată și predată curierului sau anulată.
Condiții de retur
Clientul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract de vânzare la distanță sau în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și a suporta costuri suplimentare, altele decât cele legate de livrarea produselor. Acest drept se referă, conform art. 9 OUG 34/2014, la persoanele fizice.
În termen de 14 zile de la data primirii comenzii, Clientul poate solicita returnarea produselor sau schimbarea cu un alt produs. Valoarea de bani care va fi returnată se referă strict la prețul produselor comandate, fără a include orice taxă legată de livrare.
Plata transportului pentru returnarea produselor comandate îi revine Clientului. Vor fi acceptate pentru retur doar produsele care respectă exact forma în care au fost livrate și sunt însoțite de factura de achiziție. Produsele trebuie livrate cu eticheta originală, toate accesoriile aferente, fără urme de utilizare și urme vizibile de deteriorare, fără ambalaj deteriorat, fără zgârieturi, fără sigiliul rupt sau deteriorat, fără intervenții neautorizate sau care nu respectă indicațiile producătorului (în cazul aparaturii electrice).
În cazul în care produsul comandat inițial a fost însoțit de un cadou din partea SC VERALY COM SRL, Clientul are obligația de a returna și cadoul.
Conform art. 14 din OUG 34/2014, Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru Client în a-și exercita dreptul de retragere. În consecință, în cazul în care Clientul returnează un produs într-o stare ce determină diminuarea valorii acestuia, Vânzătorul are dreptul de a scădea o parte din suma returnată Clientului, făcând dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit față de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
Potrivit art. 16 din OUG 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator.
Vânzătorul va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului, mai puțin costurile de transport sau de ramburs, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului, în conformitate cu art. 11 din OUG 34/2014. Rambursarea sumelor plătite se va face în baza formularului de retur în care Clientul va completa datele referitoare la contul bancar al titularului.
Vânzătorul poate întârzia rambursarea sumelor până când produsele returnate sunt recepționate și verificate că îndeplinesc condițiile de retur. Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza la retur produsele care nu îndeplinesc condițiile de returnare detaliate în prezenta politică.
Procedura returnare produse
Conform art. 11 din OUG 34/2014, înainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul poate informa Vânzătorul cu privire la decizia sa de retragere din contract. Clientul poate alege una dintre următoarele variante:
– de a folosi formularul de retragere
– de a face orice altă declarație neechivocă în care își exprimă decizia de retragere din contract.
Pentru a realiza returul unui produs comandat, Clientul trebuie să urmeze pașii de mai jos:
1. Clientul se asigură că produsul pe care dorește să îl returneze îndeplinește condițiile de returnare impuse de Vânzător;
2. Clientul completează formularul de retur pe care îl poate accesa aici.
Clientul poate transmite o cerere de retragere din contract neechivocă la adresa de email: contact@veronic.ro. În cazul în care Clientul folosește această opțiune, acesta trebuie să includă și adresa sa de email pentru a i se transmite confirmarea de primire a cererii de retragere
1. Clientul contactează SC VERALY COM SRL pe email: contact@veronic.ro sau la numărul de telefon 0723.874.858 pentru a confirma returul produselor și a primi un număr de retur
2. Clientul ambalează corespunzător produsele pentru a le feri de șocuri în timpul transportului. Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza returnarea produselor care nu corespund condițiilor de returnare menționate în prezenta politică.
3. Clientul expediază coletul la sediul SC VERALY COM SRL din Vânătorii Mici, Strada Principală, nr. 79, Giurgiu, folosind serviciul de curierat rapid.
4. Clientul achită contravaloarea taxei de livrare a produselor.
5. Vânzătorul evaluează produsele returnate și va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului, mai puțin costurile de transport sau de ramburs, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului, în conformitate cu art. 11 din OUG 34/2014.
6. Vânzătorul poate întârzia rambursarea sumelor până când produsele returnate sunt recepționate și verificate că îndeplinesc condițiile de retur. Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza la retur produsele care nu îndeplinesc condițiile de returnare detaliate în prezenta politică.
7. În cazul în care Clientul dorește înlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat în cel mai scurt timp posibil, în măsura în care produsul este disponibil în stoc.
Costul de livrare standard București și în țară este 25 RON.
Livrarea produselor se face gratuit pentru comenzi a căror valoare depășește 350 RON. Livrările gratuite ce îndeplinesc aceste condiții se fac pe teritoriul României.
Condiții de livrare
Livrarea produselor se face la adresa comunicată de Client în maxim 7 zile lucrătoare de la momentul finalizării comenzii. Termenul se poate prelungi până la 30 de zile în situațiile cu condiții meteo nefavorabile sau în perioadele aglomerate cu promoții speciale. În funcție de disponibilitatea stocului, timpul de livrare poate fi prelungit pentru anumite categorii de produse.
Orice comandă transmisă în zilele de weekend (sâmbătă și duminică) sau în zile libere/sărbători legale va fi livrată în următoarea zi lucrătoare. Produsele vor fi transportate în condiții optime și vor fi însoțite de factură.
La primirea coletului, Clientul are obligația de a verifica integritatea ambalajului, dacă produsele livrate corespund cu cele comandate și existența facturii fiscale. Produsele vor fi livrate în ambalajul original, al producătorului.
Produsele comandate vor fi livrate în baza stocului disponibil la data acceptării/confirmării comenzii. SC VERALY COM SRL nu poate garanta dacă toate produsele prezentate sunt disponibile în stocul furnizorului, dar face eforturi pentru a oferi Clienților disponibilitate a produselor cât mai repede posibil.
Termenele de livrare se pot modifica din cauza unor factori obiectivi, pentru care Vânzătorul nu este responsabil. Întârzierile pot apărea din motive precum sărbători legale, perioade aglomerate, condiții meteo nefavorabile, probleme tehnice ce nu țin de voința vânzătorului. În cazul apariției unor astfel de situații, un reprezentant al companiei va contacta Clientul și îl va informa cu privire la o nouă dată la care livrarea va putea fi efectuată. În funcție de acceptul sau refuzul Clientului asupra noului termen de livrare, comanda va fi confirmată și predată curierului sau anulată.
Condiții de retur
Clientul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract de vânzare la distanță sau în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și a suporta costuri suplimentare, altele decât cele legate de livrarea produselor. Acest drept se referă, conform art. 9 OUG 34/2014, la persoanele fizice.
În termen de 14 zile de la data primirii comenzii, Clientul poate solicita returnarea produselor sau schimbarea cu un alt produs. Valoarea de bani care va fi returnată se referă strict la prețul produselor comandate, fără a include orice taxă legată de livrare.
Plata transportului pentru returnarea produselor comandate îi revine Clientului. Vor fi acceptate pentru retur doar produsele care respectă exact forma în care au fost livrate și sunt însoțite de factura de achiziție. Produsele trebuie livrate cu eticheta originală, toate accesoriile aferente, fără urme de utilizare și urme vizibile de deteriorare, fără ambalaj deteriorat, fără zgârieturi, fără sigiliul rupt sau deteriorat, fără intervenții neautorizate sau care nu respectă indicațiile producătorului (în cazul aparaturii electrice).
În cazul în care produsul comandat inițial a fost însoțit de un cadou din partea SC VERALY COM SRL, Clientul are obligația de a returna și cadoul.
Conform art. 14 din OUG 34/2014, Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru Client în a-și exercita dreptul de retragere. În consecință, în cazul în care Clientul returnează un produs într-o stare ce determină diminuarea valorii acestuia, Vânzătorul are dreptul de a scădea o parte din suma returnată Clientului, făcând dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit față de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
Potrivit art. 16 din OUG 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator.
Vânzătorul va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului, mai puțin costurile de transport sau de ramburs, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului, în conformitate cu art. 11 din OUG 34/2014. Rambursarea sumelor plătite se va face în baza formularului de retur în care Clientul va completa datele referitoare la contul bancar al titularului.
Vânzătorul poate întârzia rambursarea sumelor până când produsele returnate sunt recepționate și verificate că îndeplinesc condițiile de retur. Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza la retur produsele care nu îndeplinesc condițiile de returnare detaliate în prezenta politică.
Procedura returnare produse
Conform art. 11 din OUG 34/2014, înainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul poate informa Vânzătorul cu privire la decizia sa de retragere din contract. Clientul poate alege una dintre următoarele variante:
– de a folosi formularul de retragere
– de a face orice altă declarație neechivocă în care își exprimă decizia de retragere din contract.
Pentru a realiza returul unui produs comandat, Clientul trebuie să urmeze pașii de mai jos:
1. Clientul se asigură că produsul pe care dorește să îl returneze îndeplinește condițiile de returnare impuse de Vânzător;
2. Clientul completează formularul de retur pe care îl poate accesa aici.
Clientul poate transmite o cerere de retragere din contract neechivocă la adresa de email: contact@veronic.ro. În cazul în care Clientul folosește această opțiune, acesta trebuie să includă și adresa sa de email pentru a i se transmite confirmarea de primire a cererii de retragere
1. Clientul contactează SC VERALY COM SRL pe email: contact@veronic.ro sau la numărul de telefon 0723.874.858 pentru a confirma returul produselor și a primi un număr de retur
2. Clientul ambalează corespunzător produsele pentru a le feri de șocuri în timpul transportului. Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza returnarea produselor care nu corespund condițiilor de returnare menționate în prezenta politică.
3. Clientul expediază coletul la sediul SC VERALY COM SRL din Vânătorii Mici, Strada Principală, nr. 79, Giurgiu, folosind serviciul de curierat rapid.
4. Clientul achită contravaloarea taxei de livrare a produselor.
5. Vânzătorul evaluează produsele returnate și va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului, mai puțin costurile de transport sau de ramburs, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului, în conformitate cu art. 11 din OUG 34/2014.
6. Vânzătorul poate întârzia rambursarea sumelor până când produsele returnate sunt recepționate și verificate că îndeplinesc condițiile de retur. Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza la retur produsele care nu îndeplinesc condițiile de returnare detaliate în prezenta politică.
7. În cazul în care Clientul dorește înlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat în cel mai scurt timp posibil, în măsura în care produsul este disponibil în stoc.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.